wtorek, 5 marca 2013

Przyszła wiosna, wracam

Ogólnie lubię zimę, ale od kilku lat zauważam, że jednak zapadam w sen zimowy - to już chyba wiek :D

Wszystkim tym, którzy zwątpili, że jeszcze w tym świecie blogowym istnieję, którzy zapomnieli, przestali lubić, oznajmiam - WRACAM.

Natomiast wszystkim tym, którzy zaglądali, pisali, wyczekiwali - DZIĘKUJĘ.

Wróciła wiosna, a razem z nią chęci do pracy - nie znaczy to, że przez te kilka miesięcy nic nie robiłam, o nie :D

Ale przeszłością zajmę się później. Teraz pełna nadziei myślę o moim ogródku - nowym :D - oj pozmieniało się trochę ostatnio w moim życiu - mam nadzieję, że na lepsze :D:D

Oto, co w tym roku zamierzam posadzić:

WARZYWA I OWOCE

1. Bób - Windsor Biały
2. Fasolka szparagowa - Korona
3. Fasolka szparagowa - Złota Saxa
4. Burak ćwikłowy - Opolski
5. Groch łuskowy - Cud Kelvedonu - jak urośnie, to będzie cud 
6. Rzodkiewka - Rowa
7. Por Starozagorski Kamush
8. Kalafior - Shannon
9. Marchewka - Karotina
10. Dynia - Goldena
11. Kapusta pekińska - Granaat
12. Poziomka - Rugia

ROŚLINKI OZDOBNE


1. Szarłat zwisły
2. Bieluń Surmikwiat
3. Lawenda
4. Dzwony Irlandzkie
5. Trawa pampasowa
6. Kapusta ozdobna Sunrise
7. Kobea pnąca
8. Tytoń skrzydlaty
9. Lwia paszcza
10. Kleoma ciernista
11. Godecja wielokwiatowa

ZIOŁA


1. Oregano
2. Szałwia lekarska
3. Melisa lekarska
4. Koper włoski
5. Mięta pieprzowa
6. Estragon
7. Pietruszka naciowa
8. Koper Moravan
9. Anyż
10. Majeranek
11. Bazylia drobnolistna
12. Rozmaryn
13. Kolendra

ufff... - to wszystko - ciekawe, jak mi to wszystko pójdzie - trzymajcie kciuki.

Myślicie, że to zbyt ambitnie???



2 komentarze:

fema pisze...

świetne plany ogródkowe. Ja też gromadzę nasionka, ale działeczkę mam pierwszy sezon, więc będę się uczyć metodą prób i błędów. Udanych wysiewów ;)

marta pisze...

Z tą zimą mam podobnie kochana. Oczywiście latem, przy 30 stopniowym upale, będę tęsniła za zimą.