niedziela, 2 grudnia 2012

świątecznie - po raz pierwszy

taką oto karteczkę na święta przygotowałam.
 kartka ma taki myk, że się wysuwa - gdy pociągniemy z jednej strony - rozsuwa się na dwa boki jednocześnie :)
 no a jedna strona jest trochę 3D :)
Jestem niezmiernie szczęśliwa, bo mam w końcu "perełki" w płynie.
A stempelek pokolorowałam kredkami akwarelowymi - tak po prostu :) chociaż w ogóle nie mam pojęcia, jak to zrobić ;)

No i wyszło, że kolorystyka odpowiada, mniej więcej, palecie barw w wyzwaniu na scrapuj .pl, 
więc zgłaszam moją karteczkę właśnie na nie :D

8 komentarzy:

Świdrygałki pisze...

Bardzo pomysłowa karteczka:)

Katarina pisze...

Ciekawy pomysl na kartke.Zapraszam na candyhttp://katscrapkat.canalblog.com/archives/2012/12/01/25715469.html

malutka pisze...

Ale superaśna:)
Pozdrawiam

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Bombowa jest!!!
:*

zetk@ pisze...

Bardzo pomysłowa. dziękuję za odwiedziny ! Zapraszam na Candy !

Ayeeda pisze...

Ale niezwykła kartka! Bardzo pomysłowa! Dziękuję za udział w naszej zabawie na scrapuj.pl:)

arts-and-cards pisze...

bardzo fajna, nichlujna, delikatna kartka. Lubie ten styl, a racze pomieszanie :DD I jeszcze wysuwane boki, super

Karmeleiro pisze...

Świetna, wesoła kartka!