poniedziałek, 17 grudnia 2012

ozdoba świąteczna - a jakże :D

bardzo sympatycznie robiło mi się (pluszowe?) te hmm... świeczniczki??



powstały z recyklingowanych słoiczków po jedzonku dla najmłodszego, brokatu, którego spory słoik nabyłam ostatnio i teraz upycham, gdzie się da. :) do tego stare jak świat drewniane gwiazdki, zdobyczny sznureczek, zapomniana koronka i piórko.




 Myślę, że nadają si na następujące wyzwania :D

1. Paperia-blog "Mroźno i śnieżnie"


2. W craftamani "Śnieżynkowo i skrzyście"
3. Na blogu Piątek trzynastego - Błyszcz


4. Oraz u Craftypantek - Stop! to mi się przyda - ponieważ ozdoba, jak pisałam, powstała ze słoiczków po jedzonku (których w zapasie jeszcze mam i mam ;))



Ot, taki to oto mój przepis na małą ozdóbkę, która, przyznam, ucieszyła me oko :D


7 komentarzy:

zetk@ pisze...

Lampiony uwielbiam.
Dziekuję za udział w Candy!

Ela pisze...

Przepiekne lampiony :)

marta pisze...

jejku, jakie śliczne!!

Monia pisze...

Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru przyniesie Ci spokój i radość. Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia żyje własnym pięknem, a Nowy Rok obdaruje Cię pomyślnością i szczęściem.
życzy
Monia

MOLLIK pisze...

śliczne, bardzo klimatyczne świeczniki :)

Bea pisze...

Śliczne!!! Dzięki za udział w wyzwaniu CraftManii!

Patrycja Photography pisze...

Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
Będę Ci ogromnie wdzięczna.

Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)