czwartek, 23 sierpnia 2012

witajcie ponownie :D

jestem jestem :D

rzadko kiedy dziele się tu fragmentami mojego prywatnego życia, ale tym razem muszę, no muszę...
bo działo się, oj działo...

życie potrafi być przewrotne i okazuje się, że raczej planować nic nie można - nawet jeśli się wydaje, że w miarę wiemy, co się niedługo stanie...

przez ostatnie kilka miesięcy czekaliśmy z mężem na malutką kruszynkę, która miała wywrócić nam życie do góry nogami...

przygotowywaliśmy się i przygotowywaliśmy się, a okazało się, że i tak do końca nie zdołaliśmy się przygotować, bo kruszyna postanowiła zrobić nam niespodziankę i pojawić się wcześniej...

o miesiąc

właśnie byliśmy w trakcie sesji zdjęciowej brzuszkowej, na którą strasznie miałam ochotę i okazało się, że to właśnie wtedy kruszyn chce pojawić się na tym świecie. Po prostu po 2 ujęciach odeszły mi wody :/
Pewnie stwierdził, że też chce być na fotach ;)

więc...
 jeszcze miesiąc temu wyglądałam tak:



a teraz w naszym domu jest taki oto skerbek




Skarbek był wcześniakiem i minęło trochę czasu, zanim wróciliśmy do domu. Początek jego życia był dla nas baaaardzo stresujący. Napłakałam się jak nigdy, ale teraz jesteśmy już wszyscy razem. Przed nami wiele wizyt u specjalistów i deszcz badań, ale wierzę, że z czasem wszystko będzie w 100% ok.


Zdjęcia robiła nam Marta, której stronkę możecie obejrzeć tu. Jeśli chcecie mieć niesamowitą pamiątkę, polecam tę osóbkę - jej zaangażowanie, profesjonalizm, delikatność...
Sesje minęły nam w sympatycznej atmosferze!!!
Naprawdę warto...

8 komentarzy:

aa_dorota pisze...

Piękna kruszynka - GRATULACJE!!!
Piękne zdjęcia

Alexandra pisze...

Piękne Maleństwo :)
Gratuluję i zdrówka Wam życzę :)

marta pisze...

No nareszcie wracasz na bloga!!! :):):** Napiszę, a co tam, niech mi zazdroszczą - Skarb, o którym mowa, jest mi już znany osobiście :):)

malutka pisze...

Witaj na świecie maleństwo:)
Pozdrowienia dla dzielnej mamy:)

Jolanta pisze...

jaka slodka kruszyna. Gratuluje i niech sie zdrowo chowa, a Wam rodzicom zycze wiele radosci. Zdjecia piekne.

Świdrygałki pisze...

Wielkie Gratulacje!!!!!Cudne maleństwo a rodzice na pewno już bardzo szczęśliwi! Dużo zdrówka dla całej rodzinki! :)

amanoo pisze...

Skarbek prześliczny :)

Karolina pisze...

istny cud świata! az lezka sie w oku zakrecila... gratuluje