środa, 29 sierpnia 2012

fuje

Jeszcze przed pojawieniem się naszego bączka udało mi się zrealizować kilka zamówień. Po raz pierwszy zostałam poproszona o uszycie worków na bieliznę
Projekt wspólny z zamawiającą. Worki były przeznaczone dla mężczyzny i wyszły w iście marynarskim stylu...



 

do kompletu dorobiłam małe etui na chusteczki



i po raz pierwszy spróbowałam sił w hafcie krzyżykowym. O nim nie wiedziałam nic, więc metodą prób i błędów wyszło mi takich oto kilka literek :D (napis wedle życzenia)




hm... spodobał mi się ten marynarski styl :D


a nazwa "fuje" została wymyślona przez mojego męża, gdy zoaczył napis na woreczku na brudną bieliznę ;) - taki oto z niego "neologista" ;)

4 komentarze:

Świdrygałki pisze...

Marynarski styl jest ponadczasowy.Nigdy nie wychodzi z mody,nigdy się nie nudzi.Świetny pomysł! :)

mamawiki pisze...

Oj dawno mnie tu nie było, a tu takie zmiany!!! Gratulacje dla rodziców, piękny ten Wasz Skarbek. Dużo zdrówka życzę. Pozdrawiam

marta pisze...

:):):):) :*

Deilephila pisze...

bardzo fajne te fuje:D