piątek, 11 maja 2012

ostatnio miałam wspaniałą okazję brać udział w wymiance z Motywem Kwitnącej Wiśni organizowanej przez ComoLaLuz (dziękuje za możliwość udziału :*)

W jej ramach dostałam wspaniały prezent od mamawiki -  sami zobaczcie :D

W paczuszce znalazły się: wyszywany obrazek, karteczka, przydasie w postaci papierów, kwiatków i biedronek (były dwie, ale po wypakowaniu koty się nimi zainteresowały i jedna przepadła).


Ja natomiast wysłałam - notesik z motywem kwitnącej wiśni, saszetki zapachowe (domki oraz ptaszek), przydasie oraz słodycze :D


mam nadzieję, że upominek się podobał :D uwielbiam wymianki :D


PS. kiedyś wspominałam, że na balkonie będę miała pomidorki, no nie?? no i mam :D - cztery sadzonki malinówki, mojej ulubionej odmiany.
Pierwsze zbiory za 2 miesiące - mam nadzieję.

 No i żeby nie być gołosłowną - oto dowód:

5 komentarzy:

malutka pisze...

Świetna wymianka:)
Pomidory są czaderskie:)
Nie mogę się doczekać plonów:)
Pozdrawiam

Świdrygałki pisze...

Wymianki są bardzo fajne bo zawsze można czymś się nawzajem zaskoczyć.Pomidory podziwiam.Na pewno będą zbiory:)

cecyliarodzinaidom pisze...

Śliczne prezenty.Pozdrawiam.

mamawiki pisze...

Pomidorki super sprawa. Ja dostałam od znajomych aż 12 sadzonek , też będą na balkonie. Tylko otrzymałam instrukcję,że dopiero po 20 maja na balkon wystawić , więc zdobią parapet w sypialni.Pozdrawiam serdecznie

bligu pisze...

Śliczną niespodziankę wymiankową przygotowałaś! Ptaszek jest po prostu słodki!

Dziękuję za udział w moim candy - trzymam kciuki za losowanie!