poniedziałek, 28 maja 2012

miło :)

dziś pokażę Wam, czemu mi tak po weekendzie miło - drobne rzeczy, a jak cieszą :D

1. moje balkonowe pomidorki mają już pierwsze kwiatki :D - a to oznacza, że będą owoce


2. na działeczce warzywniak w pełnej gotowości :D - groszek, rabarbar i bób już są - na bobie niestety mszyca, ale już opryskałam, więc myślę, że będzie spoko





3. pierwsze zbiory za mną - pycha rzodkieweczki - na razie mały bukiecik, ale jak miło mieć takie prosto z grządki


4. no i kwiatki - iryski i mocno kwitnący rododendron - z niego bardzo się cieszę, bo w zeszłym roku go przesadzałam i nie liczyłam w ogóle, że się przyjmie - a tu taka niespodzianka 












3 komentarze:

Świdrygałki pisze...

Warzywka z własnej grządki smakują wyjątkowo.Cudne zbiory! :)

Ewa pisze...

Ale smakowicie u Ciebie :)

mamawiki pisze...

Super zbiory:-) Zazdroszczę tego warzywniaczka na działce. Moje balkonowe pomidory jeszcze nie kwitną :((
Pozdrawiam serdecznie