czwartek, 5 kwietnia 2012

wszystkie moje króliki :D

naszyłam się, nawypychałam, zszywałam i "nawąsiłam" :D
no i są - wszystkie 5 - każdy inny, a jednak takie same :D




Zaczęłam też swój nowy domowy projekt recyklingowy - po ostatnim przeglądzie moich wszystkich przydasi okazało się, że nazbierał mi się ich cały karton - niektóre sprzed kilku lat, bo nie wiedziałam,co z nimi zrobić. Oczywiście mogłabym go wyrzucić, ale wiecie, jak to jest ;)

W związku z tym postanowiłam, że przynajmniej raz/dwa razy w miesiącu będę do niego sięgać i coś tam recyklingować :D

na pierwszy ogień poszły słoik i szmatki - najłatwiejszy projekt, jaki mogłam zrobić, ale od czegoś trzeba zacząć.
A więc: słoik, szmatki i jakieś 10 minut później powstał "wazonik" - akurat na wiosnę, a później na balkonik :D





a jutro "wszystkie moje jajka :)"

5 komentarzy:

Katka pisze...

Przesympatyczne te Twoje króliki :)

marta pisze...

you're amazing!!! :):):):)

Oleander pisze...

Normalnie pokochałam te cudeńka:)

Ewa pisze...

królisie słodkie a recykling popieram :)

Biżuteria z filcu pisze...

Ależ cudowna rodzinka króliczków :)
Pozdrawiam