niedziela, 18 marca 2012

Jak ja nie lubię czasami nadawać tytułów postom...

Wiosna w pełni (jupi) - od razu więcej chęci do pracy. A weekend naprawdę mija mi twórczo :D - po raz kolejny odbyło się spotkanko bardzo kreatywnych dziewczyn z "okolicy" - efekty pokaże niedługo.

Tymczasem pochwalę się, czym zostałam obdarowana przez Izę z okazji "Kobiecej wymianki - miało być coś do torebki, więc u mnie nowymi lokatorami zostały sówki - własnoręcznie przez Izę wyszytya oraz uszyta :)


do tego była jeszcze książka "Krwawa historia smaku" P. Adamczewskiego - kulinarna kolorowa przygoda

Mój upominek natomiast to przydatne (moim zdaniem) w każdej torebce - etui na karty - kredytowe, upominkowe, rabatowe, punktowe itp. :D, bo ja niestety te wszystkie miałam gdzieś poupychane :)






(chyba coś mi aparat szwankuje, albo mam problemy ze wzrokiem)

5 komentarzy:

Świdrygałki pisze...

A jaka piękna kolorystyka:)

Katka pisze...

Świetne etui i bardzo, ale to bardzo praktyczne :)

Brises pisze...

:* Dziękuję za ten cudny czas!

chica111 pisze...

Mam nadzieję, że "torebkowe rzeczy" spodobały się. Pozdrawiam i do następnego razu.

Ewa pisze...

Rewelacja :)