środa, 18 maja 2011

nie lubię...

strasznie nie lubię :) dawać w prezencie pieniążków. Ale czasami nie ma wyboru. Wiadomo, ja czasami też na coś zbieram ;)

dlatego, jak już muszę, to niech ten banknocik będzie zapakowany jakoś... inaczej.

Ja ostatnio zapakowałam tak :D

a potrzebujemy: owoc, kilka wykałaczek, ostry nóż i jajko z niespodzianką (dobrze mieć też pomocnika - do zjedzenia czekolady - no chyba, że kalorie nie straszne)

I robimy tak:
1. Przecinamy owoc na pół
2. Odmierzamy
3. Wydrążamy





4. Wtykamy wykałaczki
5. Zamykamy
6. I przewiązujemy kokardką :D




10 komentarzy:

chica111 pisze...

Super !
Bardzo oryginalny pomysł. Jak tylko będzie okazja to skorzystam z instrukcji.
Pozdrawiam Iza N-P.

Ewa pisze...

Rewelacja!! Na pewno skorzystam z pomysłu, bo czegoś takiego, jak świat światem, jeszcze nie widziałam :)

Mysia pisze...

Na pewno skorzystam, super pomysł ;o)

kamarek pisze...

Ale pomysłowy sposób.

Katharinka84 pisze...

Rewelacja!!!
:*

malutka pisze...

Ty to masz pomysły.Kupuję go i na bank kiedyś skorzystam:)

Oliko pisze...

Jaki świetny pomysł!!

O.
http://scrap-heaps.blogspot.com

ZUzanna pisze...

o jaaa.. świetny pomysł!! :D

Modliszka pisze...

Wow! Super! Muszę to kiedyś wykorzystać!

Anula pisze...

pomysł rewelacyjny!! zapraszam do mnie na nietypowe candy :) Pozdrawiam serdecznie