sobota, 23 kwietnia 2011

świątecznie

Hmm...
długo zastanawiałam się, co by tu napisać. Mogłabym użalać się na wciąż uciekający czas.Tak, że człowiek nie ma czasu, by siąść i się zastanowić. A przecież to my pozwalamy czasowi uciekać, więc usiądźmy na chwilę i spróbujmy te Święta przeżyć w spokoju, bez gonitwy i stresu.

Tak, wiem, łatwo mi mówić...
ale właśnie zapakowałam prezenty (tym razem bardzo skromne - dla rodziców) i to mnie jakoś tak wyciszyło - zaraz idziemy ze święconką, wieczorem upiekę baby i stwierdziłam, że ze wszystkim zdążę :)
- ale najważniejsze, że spędzimy te święta razem. Wszyscy, bo i moi, i jego rodzice bardzo się lubią i nie ma u nas tego stresu do kogo pójść na świąteczne śniadanie. Spędzamy je w mega gronie - wszyscy :D:D

a prezenty zapakowałam tak:





Z okazji zbliżających się Świąt życzę rodzinie, krewnym i znajomym oraz Wam - kochani blogowicze zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja.




3 komentarze:

alina pisze...

Prezenty ślicznie zapakowane:) Życzę wesołych spokojnych i radosnych Świat oraz smacznego jajka:) Pozdrawiam!

Montażownia.pl pisze...

Dziękujemy i również życzymy Wesołych Swiąt!
Grzegorz

rafija pisze...

PRZECUDNIE zapakowane!
a te wianuszki AACH!
uwielbiam :)