czwartek, 3 lutego 2011

walentynkowo, ale nie czerwono

już niedługo walentynki - tak szczerze to raczej nie uznaję tego święta, ale...
każdy pretekst jest dobry, by zrobić bliskiej osobie przyjemność :D
dlatego w tym roku zamiast "wielce romantycznego" wypadu na bilard ze znajomymi postanowiłam usłodzić ten dzień...

na tę okazję przygotowałam - pudełeczko na czekoladę w męskich kolorach - mój ulubiony - brązowy i ulubiony jego - niebieski :D

papier przypasował mi idealnie :D

a w środku niespodzianka - przyznam - ściągnęłam tekścik od brises - mam nadzieję, że się nie pogniewa (ps. uwielbiam jej cuda)

mój "czekoladnik" zgłaszam na wyzwanie twórczego pokoju Walentynkowy upominek
w upominku użyć należało materiału, guzika i tektury.

A oto i on:


w środku:


guziki (przyszyte do tasiemki - cały czekoladnik zapina się na guzik - podoba mi się ten pomysł :D




i materiałowy kwiatek :D


i szczególiki


tak zdecydowanie muszę się nauczyć robić zdjęciowe kolaże - ale jeszcze trochę :)

7 komentarzy:

Magda Polakow pisze...

Świetny pomysł, zainspirowałaś mnie, dzięki :)

IDA pisze...

Swietny jest! :)

Gosia S. pisze...

Bardzo fajny pomysł. Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

Colorina pisze...

świetna praca:))

Olenkaja pisze...

świetny pomysł! Czekoladziaki są niesamowite!

Kartki-rękodzieło pisze...

Ciekawe :) Podoba mi sie

Eve pisze...

hm ale słodko!!!!