środa, 2 lutego 2011

obiecane candy

Przeglądając blogi - można powiedzieć, że w candy prawdziwy urodzaj :)
nie żebym była zachłanna, ale taie piękności są rozdawane, że nie mogłam się powstrzymać i się powpisywałam :D
ale, ale...
ja też bym Was bardzo chciała zaprosić na moje pierwsze słodkości :D - powodów jest kilka:
* wróciłam do blogowania - w końcu chyba czasowo się ustatkowałam,
* właśnie jadę na mały urlpoik :),
* choróbsko pomału mija,
* i wiele innych

Przepis:
Aby wziąć udział wyraźcie swoją chęć w komentarzu. Nieśmiało proszę o info na Waszym blogu w bocznym paseczku z linkiem do moich słodkości



A do wygrania - niespodzianka, zdradzę, że będą różniaste przydasie do scrapków i 2 bazy albumowe :)
czy znajdzie się ktoś chętny??
losowanie 27 lutego

48 komentarzy:

Mysia pisze...

Jestem pierwsza ;o) wow ;o) uwielbiam niespodzianki i chętnie zapisuje się na twoje cukierki ;o)

Edzia pisze...

Uwielbiam niespodzianki:) info na prawym pasku - a ja pozdrawiam i zapraszam na edzia-goodies:)

Maja pisze...

Ja bardzo chętnie!

Izoldka17 pisze...

Bardzo chętnie dołaczę do zabawy :)
Pozdrawiam,
http://kreatywnykacik.blox.pl/html

Hordubal pisze...

Oczywiście,że chętni się znajdą :)Pozdrawiam bardzo serdecznie.uam20@wp.pl

Młoda Kobieta pisze...

Witaj, dostałam się tu przypadkowo, chciałam zobaczyć Twoją propozycję na wyzwanie Twórczego Pokoju :) a że przy okazji załapałam się na candy... ;)) Zostawiam ślad po sobie i liczę na odrobinę szczęścia przy losowaniu :D info u siebie już zamieściłam!

Dagmara pisze...

Hej! Miło "odkryć" nowego bloga- jak dla mnie nowego oczywiście. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie :)
http://daszka.dicant.net/

VioletHill pisze...

Hej :) Przypadkowo trafiłam na Twój blog, ale chętnie będę tu częściej zaglądała :)

Oczywiście podłączam się do kolejki po candy i zapraszam do siebie:

http://violetowewzogrze.blogspot.com/

Olenkaja pisze...

I ja również wpadłam tutaj przypadkiem, ale... bardzo mi się podoba! Z chęcią się rozgoszczę a na powitanie poczęstuję cukierkami :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

moniqurd pisze...

I ja z przyjemnością się poczęstuję i z przyjemnością będę zaglądać tutaj :). Pozdrawiam M

Zuza pisze...

pierwsze? jaaaj, to koniecznie trzeba wziąć udział! :D

Duś pisze...

ja chetna tez:)

Orsynia pisze...

To ja też chętnie się zapiszę i info u siebie zamieszczę. Niebawem u mnie pierwsze candy, z góry zapraszam:)

Anula pisze...

i ja się ustawie i zapraszam na moje candy

Dominika pisze...

Hej ja też wpadłam tu przypadkiem i wskakuje do kolejki.

dorbry pisze...

Ustawię się w kolejce i ja. Pozdrawiam.

monia-art pisze...

Oczywiście że jestem chętna.Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy domnie gdzie czeka niespodzianka.

Karolina pisze...

I Ja zapisuje sie na fantastyczna zabawę !!
http://robutkowadolina.blogspot.com/
Pozdrawiam gorąco!!

Kathinna pisze...

Uwielbiam niespodzianki więc i mnie nie może tu zabraknąć :)

zufik pisze...

I ja sie zapisuje!!!:)
zfadhel@gmail.com

Kartki-rękodzieło pisze...

Trafiłam tu przypadkiem a że uwielbiam niespodzianki, to się zapiszę :)
Pozdrawiam serdecznie

MozAnna pisze...

I want to take part in it!Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

madmad pisze...

I ja się dopiszę, pozdrawiam

Ewelina pisze...

Witam z przyjemnością zapisuję się na candy:). Pozdrawiam

Asia pisze...

Z miłą chęcią zapisuję się na wspaniałe candy:)

Karola pisze...

Dzień dobry! Nieśmiało ustawiam się do kolejeczki :) I pozdrawiam :)

AgnieszkaMD pisze...

Uwielbiam niespodzianki więc i mnie nie może tutaj zabraknąć :).

nannala pisze...

przydałaby mi się baza albumowa :)

pretty things pisze...

ustawiam się w kolejce i trzymam za siebie kciuki:)

pozdrawiam serdecznie,

Michasia

pannomalo pisze...

po przydasie zawsze chętnie :)

podlinkowałam tu, bo bloga nie mam -> pannomalo.digart.pl

mail: kinga_w206@wp.pl

Pozdrawiam :)

edith pisze...

i ja sie zapsuje i zapraszam do mnie na candy pozdrawiam

Wonki pisze...

Zapisuję się!
wonka_83@tlen.pl
Pozdrawiam
Iwona

dziurka pisze...

scrapki piszesz?? ktoś chętny??
ja jestem jak najbardziej chętna na te słodkości niespodziankowe:)

kgosia pisze...

Ja też bardzo chętnie ustawiam się w kolejce... Pozdrawiam kgosia@vp.pl

Bea pisze...

jak tu nie być chętnym ... :)
w kolejce się grzecznie ustawiam
i cieplutko pozdrawiam :)

Sny_Smymrik pisze...

Uwielbiam niespodzianki więc i mnie nie może tutaj zabraknąć. Ustawiam się w kolejce.
http://snysmymrik.blogspot.com/

Paulish pisze...

Witam srrdecznie, lubie niespodzianki, bardzo :) ustawiam sie wkolejce i licze na sczescie :)pozdrawiam

http://paulishart.blogspot.com/

aa_dorota pisze...

Lubię niespodzianki
też się ustawię więc w kolejce

Myśli krzyżykiem pisane pisze...

na niespodzianki zawsze jestem chętna ;-)

Karolina pisze...

Ja jestem baardzo chętna! :)) Pozdrawiam! :*

kamarek pisze...

Kocham niespodzianki i dlatego sie zapisuje.

zainspirowana pisze...

niespodzianki są super!
ja tez chce stanąć w kolejce

Alosha pisze...

Zapisuję się :).
Pozdrawiam!
Przy-Kominku.blog.onet.pl

chantel pisze...

i ja się zapisuję :)

barbaratoja pisze...

I ja też dopiszę się do długiej listy chętnych ;-)

gajeczka84 pisze...

W ostatniej chwili ale jeszcze i ja bardzo chcę się dopisać :)

Modrak pisze...

I ja się zapisuję.
Pozdrawiam.

Agul pisze...

Jeśli można to i ja się zapisuję na sam koniec kolejki,chociaż bloga jeszcze nie mam:( Mój e-mail:agul-agul@o2.pl
Pozdrawiam;)