sobota, 26 lutego 2011

gdzieś indziej... i wiosennie

miałam dziś gdzieś być i nie doszłam :(
niestety, czasami tak bywa - żałuję bardzo, ale może następnym razem się uda (będę bardzo mocno trzymała za to kciuki).
Tymczasem w domku moim rozkwitają wiosenne, kolorowe kwiatki :D
a kwiatki powędrowały już do domku innego, a stworzyły zawieszkę na alkohol - bo ja strasznie nie lubię na prezent dawać alkoholu- ale tym razem był dodatkiem do pięknych, moim zdaniem, kieliszków do martini :D
przy okazji zgłaszam moje kwiatki do wyzwania twórczego pokoju
a zawieszka wyglądała tak (miały być kwiatki i motylek)


a na butelce tak :D


Już jutro rozstrzygnięcie mojego candy! Nadal serdecznie zapraszam!!!

2 komentarze:

gajeczka84 pisze...

Mnie się bardzo podoba, nawet bez alkoholu :) Może na flakonik perfum?

Ewa pisze...

ten niebieski akcencik w postaci motylka bardzo mi się podoba - dodaje szczyptę pieprzu do słodyczy :) ślicznie!