środa, 12 maja 2010

wiosna już przyszła

Wczoraj w mojej skrzyneczce znalazłam awizo - od razu domyśliłam się co to może być :) TAK przyszła moja paczuszka z okazji wiosennej wymianki u Dusi :)w paczuszce miało być: coś słodkiego, przydasie, karta oraz wiosenna ozdoba :)

Mnie wylosowała Aleksandra:)
a oto co mi przysłała - kolorową karteczkę i super notesik do kompletu + mega dużo słodyczy - a ja na diecie :( i mnóstwo przydasi. Szczególnie podobają mi się kwiatki - zawsze mi ich brakowało, a z szydełkiem jeszcze się nie zaprzyjaźniłam - nie lubi mnie po prostu i już :(


2 komentarze:

Alexandra pisze...

Cieszę się, że sprawiłam Ci radość :)
Co prawda szydełkowe kwiatuszki nie są idealne, ale dopiero uczę się szydełkować :)
Pozdrawiam cieplutko :)

qrcza-k pisze...

Marta dostałam przesyłkę, niestety przed konsumpcją nie zdązyłam zrobić zdjęć a patem już wsio rozłozyłam. Możesz wstawić zdjęcia na bloga albo przesłąć mailem do mnie?? Bardzo dziękuję za prezenty.