wtorek, 11 maja 2010

po weekendzie

był i minął - a tu już wtorek - tylko gdzie zgubiłam poniedziałek???? jeśli ktoś znajdzie, proszę o zwrot do zatroskanej mnie ;)

chorowity, deszczowy weekend za mną - a jednak udało mi się coś zrobić :)

po pierwsze

troszkę nadrobiłam zaległości - dzięki temu dziś udało mi się wysłać paczuszkę z okazji wymianki wiosennej u dusi - zdjęć na razie nie pokaże - bo nie można - ale obiecuję, że już niedługo. przyznam, że w nawet jestem zadowolona z mojego tworu ;) - w trakcie pracy pomagała mi moja dzielna kiciurra - na co dowód poniżej ;)



po drugie
dziewczyny - zrobiłam dla was już upominki z okazji zabawy podaj dalej
. ale na razie mam adres do tylko jednej z was - proszę dajcie znać!!!!! na zachętę foto ;) - nieśmiało powiem, że naprawdę się starałam :)

2 komentarze:

Rossali pisze...

Może cos przegapiłam, ale nie mogę znaleźć Twojego maila.

AgnieszkaMD pisze...

ja wczoraj wysłałam do Ciebie e-maila z adresem :).