sobota, 24 kwietnia 2010

Dalej - podaj dalej!!!

Zabawę znalazłam u Jasnobłękitnej
Podaj dalej to zabawa ,w której ja przygotuję dla trzech pierwszych osób, które chcą dołączyć do zabawy i wpiszą się pod tym postem NIESPODZIANKĘ :) a każda z tych osób na swoim blogu poda dalej!!

zasady są proste, a zabawa ciekawa, więc zapraszam

Oto zasady przekopiowane od Jasnobłękitnej, która przekopiowała je skąd indziej :):
1. Musisz posiadać własnego bloga.
2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent - od Ciebie.
4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

Ot i tyle:) Ktoś chętny?

4 komentarze:

Cicho pisze...

wpisuję się! już raz brałam udział w tej zabawie (:

AgnieszkaMD pisze...

To i ja się przyłączę do zabawy :).

Rossali pisze...

To mnie również proszę dopisać. Juz od dłuższego czasu szukała po blogach takiej zabawy, bo chciałam w niej wziąć udział, ale jak zauważyłam, często jest tak, że gdy ktoś odbierze prezent, to potem nagle zabawa suię urywa. Dołożę wszelkich starań, aby w moim przypadku było inaczej :D

Deilephila pisze...

I ja tez chętna...cho jako 4-tra:/