wtorek, 16 marca 2010

a teraz prezenty!!!!!!!!

Wiem, wiem - Dzień Kobiet już dawno za nami - ale mnie nie było i później jakoś tak wyszło...

W tym roku brałam udział w "kwiecistej wymiance" u Agnieszki i akurat to ona mnie wylosowała. Przygotowała mi wspaniałą niespodziankę w obecnie ulubionym kolorze fioletowym. Baaaaaardzo mi się podoba!!! Podusia jest słodziuteńka, a zakładkę "ukradła" mi już pieszczunia- tak jej się spodobała ;D Jeszcze dostałam bombeczkę w drugim (stale lubianym) kolorze pomarańczowym i jeszcze słodycze i drobiazgi do ozdabiania prac - na które mam już pomysł :)

Ja z kolei wylosowałam gajeczkę, dla której zrobiłam notesik z kwiatkiem i brązowe koraliki

Od Agi dostałam to: (Zdjęcia pochodzą z jej blogu - bo mi aparacik zaszwankował)


a do gajeczki wysłałam to:

2 komentarze:

AgnieszkaMD pisze...

cieszę się, że spodobała Ci się moja niespodzianka :).

gajeczka84 pisze...

Dostałaś śliczne prezenty, ale powiem Ci, że ja i tak dostałam ładniejsze :D korale bardzo przykuwają uwagę i ciekawskie pytania, ilekroć je założę :)