środa, 10 marca 2010

no jestem!!!!



nie było mnie :) ale już jestem :D
ale jestem szczęśliwa - po raz pierwszy od kilku lat(chyba 5) udało nam (mi i mężulkowi oczywiście) wybrać się na zimowe wakacje - cudooooooo

pogoda dopisała - chociaż na początku deszcz padał, więc troszkę się zmartwiliśmy ale jak zaczął padać śnieg to już nie przestał - przez 5 dni :)

Byliśmy w Czechach - nie piszę, by się pochwalić - jest to istotne, bo chcę się podzielić pewną refleksją - otóż - Czesi to baaardzo niesympatyczny naród (przynajmniej moim zdaniem) - pretensjonalni, patrzą jak by tu pieniążki wyciągnąć i tacy negatywnie nastawieni do Polaków - może mieliśmy pecha - chociaż cała nasza grupka tak odczuła :(:(

ale na szczęście nie musieliśmy zbyt często liczyć na nich - naprawdę w tym tygodniu wypoczęłam, chociaż spędziłam go niesamowicie aktywnie

AAAA - po drodze zatrzymaliśmy się we Wrocławiu - cóż za piękne miasto :) ujął mnie Most Tumski, na którym zakochane pary zakłuwają się na wieki - piękna rzecz :)

ach - no i odebrałam paczuszkę,w której była niespodzianka na Dzień Kobiet od Agnieszki - bardzo mi się podoba - dzięki Aguś
chętnie Wam pokażę mój prezencik - ale zdjątka muszę zrobić w dzień, więc już na pewno nie dziś

1 komentarz:

gajeczka84 pisze...

Witam :) A do mnie dotarła przesyłka wymiankowa z okazji Dnia Kobiet, którą dla mnie przygotowałaś :) Wszystko jest prześliczne! bardzo bardzo serdecznie dziękuję za prezenty!
Pozdrawiam
gajeczka84