środa, 24 lutego 2010

wiosna - gdzież ty??

nadal zimowo, a ja nie mam weny - chociaż nie - wenę mam, ale jakoś chęci brakuje. Lenistwo mnie ogarnęło. Teraz już nawet ja chcę co najmniej wiosny!!!
Dawno mnie tu nie było - aż mi wstyd :)i do tego jakoś tak mało rzeczy porobiłam :(

Moja friczunka też już ma dosyć zimy :(


A to notesik dla mojej kochaniutkiej pieszczuni - bardzo chciała, żebym napisała, że teraz to ona jest właścicielem guzika :) - ale do tej pory nie chce zdradzić mi adresu swojego blożka ;D



2 komentarze:

AgnieszkaMD pisze...

Martuś dostałaś moją paczuszkę na Dzień Kobiet? Już dawno powinna u Ciebie być, a nie mam o tym żadnej informacji i się martwię czy gdzieś nie zaginęła ... Wszystkiego najlepszego w dniu naszego święta :).

Grzegorz pisze...

Piękne prace :) Pozdrawiam.